Is slapen met muziek oortjes gevaarlijk?

Dat je kunt stikken in de draden ofzo.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
26.5K

Antwoorden (5)

Slapen net je oortjes in is gevaarlijk voor je oortjes, niet voor jou. Er in stikken weet ik niet hoe je dat wilt doen... Je oortjes kunnen stuk gaan als je veel beweegt in je slaap en zo draadbreuk veroorzaakt of het oortje zelf kapot drukt tijdens je slaap.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slapen met oortjes in is voor jezelf niet gevaarlijk je kunt er niet in stikken omdat ze vaak vanzelf uitvallen als de draad wat strakker komt te staan.

Maar het is MEGA SLECHT voor je oren!!!!!!
Je moet het echt zelf weten maar ik hoor aan 1 oor maar half doordat ik heel de dag met oordopjes in m'n oren liep en nu zie hier de gevolgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt er een beetje aan hoe hoog je het volume hebt staan.
Loeihard dan lijkt me dat inderdaad niet gezond voor je oortjes.
Daarnaast lijkt het mij ook niet fijn slapen.
(alhoewel het gesnurk van mijn levensgezel .........).
Maar stikken in de bedrading hoef je niet bang voor te zijn.
Mocht je echt zo'n woeler zijn dan schrik je echt wel wakker mocht je om een één of ander manier verstrikt raken in de draden.
Wordt toch tijd voor draadloze dopjes ;-)
Gewoon het volume op zacht en oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt wel degelijk verstrikt raken hoor. Als je veel draait kun je je nek verstrikken en als het een langer snoer is kun je er ook nog op liggen. Als dit in je slaap gebeurd en je wordt wakker omdat je nek verstrengeld zit ben je slaapdronken en wellicht gedesoriënteerd. Als je het snoer niet direct los krijgt kun je in paniek raken.
Je gaat er waarschijnlijk niet snel aan dood, maar je schrikt je wel een ongeluk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met oortjes inslapen is ten eerste zeer gevaarlijk, je kunt vast komen te zitten in een elektrische stroom tijdens je slaap.
Ten tweede is dat je lichaam niet gerust uitgerust zal zijn door het muziek.