Valt dit onder ipod touch 4g garantie?

Ik zat mijn itouh 4e generatie op te laden dus bij het op pakken ervan krijg ik een schok toen liet ik het vallen door de schok. Nu is de scherm helemaal gebarst en een gedeelte van het scherm is er af. Dus ik vraag me af of dit onder de garantie valt? Want ik weet het nog niet helemaal...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Schade door vallen wordt niet gedekt door garanties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zij zullen heel simpel redeneren dat je hem hebt laten vallen en dat dat niet onder de garantie valt. En voor die schok zou je hem kunnen laten repareren natuurlijk, maar pas op want als ze niks vinden dan betaal je ook nog eens daarvoor kosten. Er is best een grote kans dat het iets onschuldigs als statische electriciteit was.
Als je een schok van het apparaat kreeg, hoor je een nieuw apparaat te kijgen. Echter doet apple hier niet zo makkelijk in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent niet de enige die zijn ipod touch heeft laten vallen, heb al vele ipods gezien met een kapot scherm. Volgens apple valt dit niet onder garantie en zou je het zelf moeten betalen.