Wanneer kan ik het beste een tweedehands iPhone 6 kopen?

De iPhone 7 komt hoogst waarschijnlijk dit najaar uit, en nu was ik van plan om een tweedehands iPhone 6 te gaan kopen. Wanneer kan ik dit het beste doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat Paulus zich vergist . Na dat de 7 uit is . Vaak bij Apple producten bij presentatie nieuw product wordt de oude zo 100€ afgeprijsd . En wat Paulus terecht opmerkt dan dalen ook de prijzen van de tweede hands iPhone ( 6) succes

Het beste antwoord

Dat kun je het beste doen nadat de iPhone 6 te koop is. Veel gadgetfreaks willen koste wat het kost het laatste model en daar kun je van profiteren als je het geen probleem vindt om een gebruikt toestel te kopen en nog even kunt wachten.

Je kunt ook zoeken op MP naar een iPhone, er worden veel zelfs nieuwe aangeboden omdat mensen deze gratis (denken ze) bij het abonnement 'krijgen'. Ze hebben dan liever een paar honderd euro en blijven de vorige telefoon gebruiken. Let daarbij op dat de verkoper betrouwbaar is, dus al lange tijd actief en zorg dat er een officiele rekening bij zit. Ga de telefoon ook altijd ophalen met iemand erbij en bekijk deze ter plekke met je eigen sim kaart.
paulus811