Waar kan ik een goedkope race drone vinden?

Ik wil graag een goede race drone kopen van rond de 120 euro, ik heb alleen niet zoveel verstand van drone's. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Ik heb ook geen verstand van drones. Maar je stelt in de vraagregel een andere vraag dan in de toelichting. Wil je nou een goedkope of een goede? Voor 120 euro ben ik bang dat je niet op goede kwaliteit kunt rekenen...

Antwoorden (1)

Het slimst is om dan bij de Chinese webshops te kijken. Vaak kun je daar redelijk betaalbare drones vinden en veel van de racedrones die je hier in Nederland bestelt komen daar uiteindelijk ook vandaan. Houd er overigens rekening mee dat de verzendkosten vaak gratis zijn, maar je soms wel invoerrechten moet betalen. Neemt niet weg dat je zelfs dan uiteindelijk vaak nog wel goedkoop uit bent.

Ik kwam laatst deze tegen, die past mooi in jouw budget: https://www.geenverveling.nl/betaalbare-racing-drone-eachine-250-fpv/