Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een goedkope race drone vinden?

Ik wil graag een goede race drone kopen van rond de 120 euro, ik heb alleen niet zoveel verstand van drone's. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
614
Amadea
7 jaar geleden
Ik heb ook geen verstand van drones. Maar je stelt in de vraagregel een andere vraag dan in de toelichting. Wil je nou een goedkope of een goede? Voor 120 euro ben ik bang dat je niet op goede kwaliteit kunt rekenen...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het slimst is om dan bij de Chinese webshops te kijken. Vaak kun je daar redelijk betaalbare drones vinden en veel van de racedrones die je hier in Nederland bestelt komen daar uiteindelijk ook vandaan. Houd er overigens rekening mee dat de verzendkosten vaak gratis zijn, maar je soms wel invoerrechten moet betalen. Neemt niet weg dat je zelfs dan uiteindelijk vaak nog wel goedkoop uit bent.

Ik kwam laatst deze tegen, die past mooi in jouw budget: https://www.geenverveling.nl/betaalbare-racing-drone-eachine-250-fpv/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding