Wat geeft een betere beeld kwaliteit? ISDN of kabel televisie?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
Kun je misschien een linkje geven naar het bedrijf dat "ISDN" levert ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker. Alleen zit ik niet op m'n pc dus man ik geen url toevoegen. http://www.tele2.nl/televisie-internet-bellen/samenstellen.html
gvrox
12 jaar geleden
Waar zie jij dan ISDN staan ? Maar maakt niet uit, we weten nu dat het over tele2 gaat :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was dat belangrijk dan? & mijn moedertje wil graag overstappen. Ze zij dat er ISDN bij zat. Idk, misschien verstandig om zelf nog even te kijken.
gvrox
12 jaar geleden
Waarschijnlijk gewoon een vergissing dan, het zal wel ADSL of IPTV geweest moeten zijn. Maakt verder niet uit!

Antwoorden (2)

Kabel is de beste van beide maar er kan niets op tegen satelliet tv. En koop een plasma tv want dan heb je ook geen HD nodig. Heb zelf nu een LED tv maar dit is de grootste fout want die is alleen erg helder als je er dicht op en recht voor staat. Zoals in een winkel. Let hier op en ga er een paar meter vanaf en schuin voor staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gvrox
12 jaar geleden
"En koop een plasma tv want dan heb je ook geen HD nodig." Huh ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ga overstappen en het ene bedrijf bied ISDN aan, en de ander kabel. Is de kwaliteit van ISDN ook Zo veel minder dan kabel dat ik hier door mijn beslissing moet laten beïnvloeden?
Of is het verschil tussen ISDN en kabel tv niet zo groot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een plasma(1080 lijnen) en ben overgestapt op een HD-decoder(kabel) terwijl ik eerst analoge kabel keek. Ik kan zeggen dat ik nooit meer terug ga naar analoge SD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het niet over analoog plasma maar digitaal plasma en dan heb je geen HD nodig. Moeilijk he?
gvrox
12 jaar geleden
Ja, dat is moeilijk, want ik zou echt niet weten waarom je dan geen HD (we hebben het toch over High Definition he, niet harddisk) nodig hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou je even willen uitleggen wat het verschil is tussen analoog of digitaal plasma? Ik ben reuze benieuwd.
Hier: http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=816 beweren gebruikers dat de kwaliteit van tele2 achterblijft bij digitale TV via de kabel. Maar als ik hier kijk http://tweakers.net/nieuws/62585/tele2-kondigt-nieuwe-settop-boxen-aan-voor-ontvangst-van-hd-televisie.html dan lijken de specificaties niet heel veel onder te doen voor kabel, maar blijkbaar is dat in de praktijk wel te merken in de kwaliteit. Omdat alles over dezelfde telefoonlijn gaat (ADSL) gaat ook je internetsnelheid wat omlaag als je TV kijkt. Ik zou voor kabel gaan !
gvrox
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah hartstikke bedankt! Zeer nuttige informatie.