Waarom gebruikt mijn haakse slijper 115 volt?

Mijn haakse slijper gebruikt 115 volt i.p.v. 230 volt. Ik kan hier echter geen informatie over vinden. Heb ik een transformator nodig voor dit apparaat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
bamibal
7 jaar geleden
Zit er wel een normale (Nederlandse) stekker aan? Misschien is het een buitenlands apparaat, bijvoorbeeld uit de VS of de Antillen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
is het type plaatje soms beschadigt. op de meeste kleinen tollen kan een schijf van max 115 mm en zie je de mm aan voor volt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er zit een Nederlandse stekker aan en het is zeker geen mm want het plaatje is nog goed leesbaar.

Antwoorden (1)

Dan heb je waarschijnlijk een buitenlandse slijper. In een aantal landen gebruiken ze 115v ipv 230v