hoe kan ik alle agenda onderdelen via icloud met mijn gezin delen?

We hebben twee ipads en een iphone. vroeger kon ik via i cloud alle onderdelen van de agenda met het gezin delen. dus verjaardagen, school afspraken noem maar op. nu had ik het ook voor de iphone ingesteld en deed het goed. tot opeens alleen de agenda gezin nog maar gedeeld en gewijzigd kkn worden via alle aparaten. hke kan ik zorgen dat alle agenda items weer gewoon naar elkaar verzenden en bijwerken.?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Via iCloud weet ik niet maar je kan een Gmail account aanmaken en daarbij de agenda gebruiken en delen komt gewoon voor in je iPhone app zo heb ik het ook
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja zo doe ik het ook samen met me vriendin als een van ons iets toevoegt komt het bij allebei.
Ideaal en je kan het ook via de pc bekijken