Is het mogelijk een VGA uitgang te verdubbelen zodat je meer dan 1 extra beeldscherm aan kan sluiten?

Goedenavond,

Ik wil graag aan mijn laptop (windows 8.1) een 3de beeldscherm aansluiten aangezien ik 1 kan krijgen. Ik heb alleen maar 1 VGA uitgang in mijn laptop. Is het mogelijk om van die 1 VGA uitgang 2 te maken of herkent windows het dan niet als 2 beeldschermen?

Als dit niet kan heb ik ook een HDMI uitgang. Is het mogelijk om van HDMI naar VGA te gaan zodat ik alsnog 2 extra beeldschermen kan hebben en dat mijn laptop ze ook herkent (dat ik met mijn muis van scherm naar scherm kan)

Met vriendelijke groet,
Luuk Bos

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Alleen met extra materiaal kan het maar 1 vga poort splitsen zal normaal niet gaan ze geven dan hetzelfde beeld
normaal kan je maar 2 monitor aansluiten
Youtube link geeft goeie info
capthavoc