Om het werkgeheugen van je iPhone vrij te maken en hem weer een beetje sneller te maken, moet je de drie onderstaande stappen volgen:

Zorg ervoor dat je iPhone ontgrendeld is.
Hou nu de aan/uit-knop ingedrukt. Het Zet uit-scherm verschijnt nu.
Druk vervolgens de thuisknop enkele seconden in. Het Zet uit-scherm verdwijnt en je keert terug naar het beginscherm.
Het werkgeheugen van je iPhone is nu vrijgemaakt. Hierdoor zou je iPhone weer een stukje sneller moeten zijn als je tegen problemen aanliep. Alle apps staan nog wel in de het multitaskingscherm, maar moeten wel opnieuw geladen worden. Het is niet nodig om deze handeling vaak te doen, maar als je merkt dat je iPhone het moeilijk heeft is dit een handige uitkomst.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dankjewel, het is gelukt!