Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke winkel kan ik een 2GB SD kaartje kopen?

Ik zie ze nergens in de winkel. Wel online, maar dat vind ik niet zo fijn en zijn ze erg duur. Voor dat geld heb ik ook een kaartje van bijv. 32GB. Maar het mag max. 2GB zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk bij lokale computerwinkels.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom maar 2GB? Is het een apparaat dat alleen 1ste generatie SD-kaartjes aankan? Welk apparaat is het?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://tweakers.net/categorie/48/geheugenkaarten/producten/#filter:PYxBCsIwEEXv8tcR0hJrzQEKLlx1KS5COkgktSEpIpbc3RkUVzPvz5u_YckT5SFQnGCRcrgXqG84LnnlzBX_TxL5E3u7RiG5G8H-ljG8BbRWUuHpHB6wDIUfhhBXygV2Q7PvZMxyRatNz8WzezEYfexQFRsHMZ4uwl7QmxbXWusH 5 euro dat kan je toch gewoon bestellen? Stel dat het mis gaat (gebeurd zelden) dan verlies je max 5 euro....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is bedoeld als kaartje voor in de auto. Om er muziek op te zetten. Er staat beschreven dat daar max. 2 GB in mag.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Mrtomaat, voor u misschien wel. Maar ik koop nog altijd liever in de winkel. En 5 euro + verzendkosten is nog veel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer eens een groter kaartje als je die hebt, niet geschoten is altijd mis. Sommige webwinkels versturen voor 3 euro dat komt op een prijs van onder de 8 euro. Tja je kan blijven miepen of gewoon bestellen. Het is nog heel wat dat deze kaartjes te krijgen zijn en nog voor een redelijke prijs. http://cameraisland.nl/geheugenkaarten/transcend/11770-ts2gsdc-2gb-sd-card.html?utm_source=tweakers&utm_medium=cpc-tweakers&utm_campaign=tweakers nog geen 8 euro totaal, 3 euro verzendkosten daarvoor kan je geen treinkaartje kopen naar een andere grote stad, benzinekosten zijn ook al snel hoger....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@MrTomaat, je hoeft geen antwoord meer te geven hier. Ik "miep" wanneer IK wil. Het is mijn geld. Wat voor jou niet veel is kan voor mij wel zijn!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En daarbij, er staat MAX. 2 GB, dus nee ik ga geen groter kaartje proberen. Ook mijn auto en ik heb geen zin om iets stuk te maken

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Bij de Mediamarkt kan je voor 8 euro al een 8GB SD kaartje vinden. Dus ik raad je aan daar even langs te gaan als je liever niet online koopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij de kijkshop, Blokker, action en ja zelfs bij het Kruidvat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing