Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang kan je een transformer van 100Watt gebruiken achter elkaar in een auto?

ik heb een transformer van 100Watt gekocht zodat ik in de auto mijn laptop kan opladen. maar ik ben bang dat hij de accu van de auto leegzuigt. daarom vroeg ik me af hoelang je de transformer achter elkaar kan gebruiken (rijdend). btw het is voor een reis van 10 uur.

Toegevoegd na 2 minuten:
dit is de transformer(omvormer)

http://www.cameranu.nl/nl/p10470/hq-omvormer-100w-12-230v?utm_source=googleshopping&utm_medium=site&utm_campaign=affiliates&utm_content=accus-en-toebehoren,hq-basicxl&gclid=CjwKEAiAi4a2BRCu_eXo3O_k3hUSJABmN9N1iOBEaXmHoL5BPQ-7C_LT9NaSXOnPFOq8rq_UnRbtGRoC-Obw_wcB

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

100 Watt bij 12 volt, dat is een stroomsterkte van 8,5 ampère bij max. belasting. Dat is een stroom die jouw dynamo gemakkelijk bij kan houden. Je hoeft dus niet bang te zijn dat hij jouw accu leeg trekt. Wel af en toe eens aan de kabels voelen , of die niet te warm worden (ik denk van niet).
(Lees meer...)
jc54
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
super bedankt man :D

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding