Samsung galaxy tab 3 laad niet meer op en gaat niet meer aan wat moet ik doen?

Beste,

Mijn tablet geraakt niet opgeladen ik heb al geprobeerd in een verschillende stopcontacten en kabels maar nee...het was maar 3% en nu gaat die ni meer aan...logisch. Ik denk dat het gaatje waar de oplader in moet iets stuk is . Maar we weten het niet zeker . nouja wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.8K

Antwoorden (1)

Ik had precies hetzelfde probleem, het bleek de accu te zijn. Een nieuwe accu op Aliexpress gekocht en nu weer 100%

Toegevoegd na 5 minuten:
Maar voordat je de accu vervangt probeer eerst even deze methode https://youtu.be/m2VJ_VRIRSI