Wie weet een (online) adres waar ik ouderwets, gevlochten, elektradraad kan kopen?

Ik ben een jaren '50 "electriceermachientje" aan het restaureren. Het gaat om een houten en messing apparaatje waar je stroom mee kan opwekken. Ik zoek nu koperdraad met een gevlochten isolatie (laag voltage) om nieuwe testdraadjes hier voor te maken. Dus geen strijkijzersnoer oid

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik weet dat www.snoerboer.nl het verkocht. Heb deze vraag een keer gehad via het werk. Volgens mij zijn die klanten toen daar geslaagd. Weet het niet zeker meer maar je kan het proberen!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Heb Snoerboer inderdaad al voorbij zien komen bij mijn internetzoektocht. Kon toen alleen tweeaderig snoer vinden. Ga nog een keer kijken en anders rechtstreeks kontakt opnemen
Bedankt