Wie weet waar je deze lichtgevende bal kan kopen?

heb hem voor sinterklaas gekregen en diegene weet niet waar hij deze gekocht heeft.

als je m aanzet rolt hij alle kanten op en je hoort een deuntje.

wie weet waar ik deze kan vinden?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die lijken alleen bij aliexpress verkrijgbaar te zijn, dus uit China gehaald: http://nl.aliexpress.com/item/1479-football-flash-bouncing-ball-music-dancing-ball-luminous-toy-music-ball/1613997938.html
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Spul van Alie zie je ook nog wel veel op braderieën en van die uitverkoopwinkeltjes a la Allerlei.