ik heb al een tijdje een nieuwe mobiel maar hij valt tegen kan ik hem nog inruilen, heb er 350 Euro voor betaald krijg ik alles terug?

Gekocht bij Sony mobile

Toegevoegd na 25 seconden:
Sony Xperia z

Toegevoegd na 1 uur:
Wat zou goede smoes zijn om geld terug te krijgen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Tsja, wat is een tijdje? halve dag, halve week, 3 weken. Tis een rekbaar begrip.

Antwoorden (1)

Nee, als je 'm al langer dan 14 dagen hebt, dan kun je 'm niet meer terugsturen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Dus ook niet (in)ruilen.)
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat is goeie smoes of geld terug te krijgen dan
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
eerlijkhied duurt het langst. Neem je verlies en ga sparen voor het type dat je wilt.