Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand nog een goede game headset?

Ik wil graag weten wat een goede headset is om te gebruiken tijdens het gamen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
551

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik gebruik zelf een Creative Fatal1ty Gaming Headset, en ben hier zeer tevreden over.

Toegevoegd na 59 seconden:
Het geluid klinkt super, de microfoon werkt fijn, deze kun je er af klikken of aan de kant buigen als je het niet gebruikt.
Het snoer is mooi lang, met een knopje er op om microfoon uit te zetten en volume aan te passen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb deze headset regelmatig een hele avond op, en ik krijg geen last van mijn oren (ik draag een bril, sommige headsets zitten daardoor niet fijn).
(Lees meer...)
Plaatje bij antwoord
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan deze ook in de xbox controller?
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij niet, er zitten 2 stekkertjes aan, een rode en een groene voor de pc. Ik speel niet zoveel op de Xbox, dus weet niet wat voor aansluiting die heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ow oke. Er moet maar 1 steker in de xbox controller, dus ik denk het dan niet.
Kimath
13 jaar geleden
Het was mij uit de vraag niet helemaal duidelijk of je een headset voor de pc of voor een console nodig hebt.
Voor consoles weet ik het niet, sorry.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, Mijn fout.
Turtle beach heeft goeie headsets & triton is ook een goed merk al zijn de headsets wel aan de dure kant
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding