Is een (externe) batterij van Miniinthebox veilig?

Is een zonne-batterij/oplader van Miniinthebox veilig om te gebruiken? En hoe zit het met de kwaliteit? (Voorbeeld: http://www.miniinthebox.com/nl/waterdicht-5000mah-draagbare-zonne-energie-panel-onder-leiding-indicatoren-voor-mobiele-telefoons-en-tablet_p1671019.html )

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Of het veilig werkt ? Denk ik wel MAAR ik heb ook op mininthebox een externe batterij gekocht op zone energie werkt perfect alleen ... Het laad alleen op als de oplader in de zon ligt maar van mij was het een ander model . Het kan zijn dat deze wel werkt ik zou het proberen en als het niet goed is kan je contact opnemen met de klantendienst van mininthebox ze zoeken altijd naar een goede oplossing !
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke heb jij dan als ik vragen mag?