vaatwasser deur wil niet lucht dicht klemmen. Hoe los ik dit op?

De deur wil niet klemmen. Hij lekt van boven. Als ik aan de bovenkant druk is het goed. Laat ik los dat lekt hij. Hij klikt dicht maar hij is gewoon niet dicht dicht. Ik weet het niet meer. Rubbers zijn ook gewoon goed.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Spanband met ratel romdom de gehele vaatwasser en die bij elke wasbeurt goed vasttrekken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Lucht dichte band er om heen doen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk heeft het scharnier van de patrijspoort een optater gekregen. Schroef die eens los en kijk of de scharnierplaat niet verbogen (scheluw) is. Als je de patrijspoort opendoet, bestaat er meer een beweging naar beneden waardoor het aan de bovenkant niet meer goed aansluit.