dat ligt eraan ik heb mijn horloge ook stil gezet maar er zit ook datumsaanduiding op en die loopt wel door dus die zal wel batterijen verbruiken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er dan al een horloge bestaat dat je stil kan zetten, dan loopt alsnog de batterij wel leeg. Dat doen accu's nou eenmaal. Het duurt wel een poosje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Batterijen lopen altijd leeg.
Sneller als je ze gebruikt, maar ook als je ze niet gebruikt, zullen ze leeglopen. Helaas, het is niet anders.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een batterij gaat inderdaad leeg. Ook als je hem niet gebruikt. Tegenwoordig komen er wel steeds betere batterijen op de markt waar het stroomverlies ook steeds minder wordt.