Hoe kun je video's van Youtube op je IPhone opslagen?

Ik zou graag video's van Youtube opslagen op mijn IPhone in mijn fotoalbum.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
Youtube heeft laatst zijn beleid veranderd dus veel apps werken gewoon niet meer met youtube en vindt je er nog eentje dat is dat vaak een kwestie van tijd
op de pc kan het nog wel met bv clipgrab
maar ik zou er geen weten die youtube op welke app dan ook kan opslaan.
misschien iemand anders ? (Andere sites werken er vaak nog wel mee.)

Antwoorden (1)

je kunt via je computer filmpjes downloaden van youtube en deze via itunes of je iphone zetten. het kan zijn dat je ook direct filmpjes op de iphone kunt zetten door meerdere sites. dit weet ik niet zeker dus zul je uitmoeten proberen...