hoe heten deze 'connectoren' (zie foto)?

LINK NAAR FOTO: https://goo.gl/photos/gG5iqmTHq4GNV3XJ7

gevonden in apparatuur, moet deze ergens bestellen voor iets te repareren.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is een 3-polige JST-XH connector
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Goed gevonden, bedenk wel dat je deze connectors alleen met speciaal crimpgereedschap van de noodzakelijke contacten kunt voorzien. Je bestelt de plastic deeltjes en de contacten apart, meestal gaat dat met honderd stuks tegelijk. De crimptang kost vele tientjes. Als je er maar 1 nodig hebt kun je beter een complete kabel bestellen.