Waar blijft Apple's back-to-school actie?

Toegevoegd na 8 minuten:
Wanneer komt deze actie voor dit jaar? Hij is nog nergens op de site te bekennen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kan ook gewoon bij de Apple Store voor studenten shoppen, daar krijg je korting: http://www.apple.com/nl-edu/shop

Antwoorden (1)

Normaal gesproken start de Apple Back to School-actie al in mei/juni, maar blijkbaar is er dit jaar wijziging van de plannen, want zowel in Nederland alsook in Engeland, de VS en Duitsland wordt er met smart op gewacht en verwacht men de actie elk moment. Het blijven echter vooralsnog geruchten. En acties uit het verleden zijn natuurlijk ook geen garantie voor de toekomst ; voor hetzelfde geld zijn ze er weer - zonder tam tam - mee gestopt. Op dit moment kan dus niemand je met zekerheid vertellen wanneer de actie voor 2015 begint. Behalve Apple, maar die zwijgt in alle talen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Er is bevestigd door een medewerker van Apple dat er een actie gaat komen. In de VS zou hij vandaag in de online store moeten beginnen maar er is nog geen spoor te bekennen.