Kan ik een HDMI naar VGA kabel kopen?

HDMI is digitaal, VGA is analoog. Kan ik een kabel van HDMI naar VGA kopen en werkt die dan gewoon?

Picture for question
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Link?
Eric1993
8 jaar geleden
@MrTomaat http://www.bol.com/nl/p/hama-hdmi-vga-adapter-audio/9200000024666487/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zou moeten werken volgens de beschrijving.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
waarschijnlijk werkt dit gewoon. de kwaliteit kan echter wel veranderen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
En alleen voor video. Audio kan wel via HDMI, maar niet via VGA.

Het beste antwoord

Het werkt wel alleen de beeld kwaliteit is niet optimaal, als je een HD scherm hebt en daar VGA op aan wil sluiten krijg je echt slechte beeld kwaliteit. Andersom is nog enigszins te doen, al zal het ook niet scherp zijn.