bb app world opent niet, wat nu ??

dus, als ik het open komt 'you are not connected to the wireless network'. Wie weet wat het probleem is?
Ik heb wel wifi en ik kan wel op internet (op bv. facebook)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat BlackBerry gewoon slecht is. Android is veeeel beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor blackberry is echt mega goed, alleen moet je weten hoe je ermee moet werken ;)

Antwoorden (2)

Dan heb je waarschijnlijk je 'radio' uitstaan. Dat zet je aan bij verbinding beheren en dan de bovenste aan vinken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet je ook waar precies 'verbindingen beheren' staa? dankje x
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah ik heb het gevonden maar ik zie nergens radio staan er staat enkel, mobiiel netwerk wi-fi en bluetooth
App world ligt er zelf nogal eens uit. En kan geeft hij deze fout. Controleer maar eens op een computer of je daar op de app world kunt komen. Niet alleen op de startpagina, maar ook eens zoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik snap je niet, hoe kan ik zoeken en wat moet ik zoeken?
Sorry ik ben een beetje dom in zo'n dingen :p