Zal ik nu een iphone 6 kopen of wachten op de iphone 6s?

Ik heb nu het geld om een iphone 6 te kopen. Zal ik dat doen, of moet ik door sparen naar de iphone 6s die in september uitkomt? Word de prijs van de 6 dan ook lager als de iphone 6s uitkomt. Ik heb nu wel 3 weken vrij van mijn werk en dan de tijd om dingen te installeren en echt te genieten van mijn iphone. ..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veel mensen kopen een iphone om het merkimage van Apple maar als je echt waar voor je geld wil hebben kan je beter kijken naar de Samsung galaxy s6.

Antwoorden (3)

Dat is een hele persoonlijke vraag. Je kan inderdaad wachten, en hopen dat er in september inderdaad eentje komt. De prijs van de huidige 6 kan zakken, maar wat ook kan is dat de 6 niet meer wordt gemaakt. Dit zag je 2 jaar geleden bij de iPhone 5 namelijk ook gebeuren. Na de onthulling van de 5S en 5C ging de 5 uit productie. De 5C was eigenlijk de vervanger. Hetzelfde neigt hier te gebeuren aangezien er veel tekenen van een iPhone 6C verschijnen. Duurder zal de 6S niet worden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
het is vaak heel erg lastig, als je wacht en de telefoon haalt is er voor je het weet weer een nieuwe iphone, ik zou wel wachten dan heb je tenminste de nieuwste iphone

gr pcmaster
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens geruchten komt er een iPhone 6s en een 6s Plus met nieuwe kleuren (roze/rose goud).
De nieuwe iPhone komt net als gewoonlijk in september en in september word de iPhone 6 en 6 Plus 100 euro goedkoper dus 6 is 700 dat word 600 en 6 Plus is 800 dat word 700 voor 16 GB
De nieuwe prijzen zijn dan voor iPhone 6s en 6s Plus 700 en 800 euro voor het instapmodel.
Voor elke upgrade van het geheugen komt er 100 euro bij.

Toegevoegd na 56 seconden:
Het antwoord op je vraag is dus:
Ik denk dat t verstandiger is om het te kopen nadat de 6s uit is omdat je de 6 dan goedkoper kan krijgen.