Hoe kan ik een vorm maken in een licht?

Hallo iedereen,
Ik zou graag een vorm in een licht willen maken zodat ik bijvoorbeeld in een zaklamp geen ronde vorm heb maar een bepaalde vorm. Ik zat al te denken aan om papier geknipt in de vorm over het licht te doen maar zijn er nog andere ideeën?
Alvast bedankt,
Gebruiker71

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

met een zaklamp zal het niet lukken! je moet een rechte lichtbundel hebben, zoals een lamp voor een discobal, filmprojector, laser.. omdat het licht verstrooit word met een zaklampje.
ga naar een electronica zaak voor de juiste lamp, en dan kan je figuurtjes knippen uit karton ofzo...