Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb mijn laptop , ps4 , xbox , iphone , ipad , televisie etc allemaal schoongemaakt met een nat/(water) doekje kan dit schade hebben aan gericht?

Zoals de titel zegt heb ik dus het meeste van mijn elektronica schoon gemaakt met een nat water doekje hij wat net klets wel uitgeknepen maar kan dit schaden hebben aan gericht aan mobiel , tablet , televisie/monitor ,tv afstandsbediening , xbox 360 , play station 4 , de controllers ervan etc etc?

Toegevoegd na 1 minuut:
**Hij was niet klets nat** Sorry.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
680

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Natuurlijk "kan" dit schade hebben aangericht. Of het ook daadwerkelijk zo is is natuurlijk een ander verhaal. Alleen de buitenkant is waarschijnlijk niet zo'n probleem. Hen je echter ook de binnenkant van een aantal apparaten schoongemaakt dan voorzie ik meer problemen. Ook is het belangrijk te weten of er water in de diverse poorten terecht is gekomen.
Goed beschouwd is er maar 1 manier om er achter te komen: gewoon gebruiken die apparaten en als er niets vreemds gebeurt is er dus geen schade aangericht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb alleen de boven kant schoon gemaakt en bij de xbox alleen de voorkant en zijkant. Bij de controllers heb ik het gehele gedaan.

Andere antwoorden (1)

Dit kan schade hebben aangericht ja, als je alle stekkers weer in het stopcontact steekt kan er kortsluiting ontstaan met gevolgen voor de elektronica als het huis
Dus maak het gewoon schoon met een droge doek, om herhaling te voorkomen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding