levertijd vanuit amerika(2 laptops)

ik heb een vraagje, ik heb 2 weken geleden 2 laptops besteld, en vandaag stond er dat ze worden geleverd. het is van dell, dus waarschijnlijk komen ze uit amerika. weet iemand hoelang het nog gaat duren voordat ze binnen zijn??

ps: ik weet niet of het van belang is , maar het gewicht van de twee laptops samen is rond de 5 kg .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
dat kan je toch in je Dell orderbevestiging zien? Ik heb geen inzicht in jouw orderprocedure, dat heb jij wel...

Het beste antwoord

Als je ze bij Dell hebt besteld komen ze uit Ierland. Binnen de EU, Er komt geen douane aan te pas. Als ze de fabriek verlaten zijn ze in drie dagen bij je thuis. Als je een trackingnummer krijgt, dan zorgen dat je via het internet de aflevertijd afspreekt, Ze desnoods bellen.

Toegevoegd na 19 uur:
Bellen met de transporteur natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan elk moment zijn. Misschien zijn ze net iets te laat aangekomen op het vliegveld zodat de vracht al weg was. Ze kunnen dan elk moment geleverd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
ah, ze gaan dus rechtstreeks van het vliegveld naar de klant?
en er gaat maar 1 keer per dag vracht weg van Schiphol?
goed dat ik dat nu weet, weer wat geleerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dell - pakketservice - vliegveld - pakketservice - klant.
Misschien liggen ze wel bij de douane, als het te duur is moeten er invoerrechten betaaald worden.