levertijd vanuit amerika(2 laptops)

ik heb een vraagje, ik heb 2 weken geleden 2 laptops besteld, en vandaag stond er dat ze worden geleverd. het is van dell, dus waarschijnlijk komen ze uit amerika. weet iemand hoelang het nog gaat duren voordat ze binnen zijn??

ps: ik weet niet of het van belang is , maar het gewicht van de twee laptops samen is rond de 5 kg .

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je ze bij Dell hebt besteld komen ze uit Ierland. Binnen de EU, Er komt geen douane aan te pas. Als ze de fabriek verlaten zijn ze in drie dagen bij je thuis. Als je een trackingnummer krijgt, dan zorgen dat je via het internet de aflevertijd afspreekt, Ze desnoods bellen. Toegevoegd na 19 uur: Bellen met de transporteur natuurlijk.

Kan elk moment zijn. Misschien zijn ze net iets te laat aangekomen op het vliegveld zodat de vracht al weg was. Ze kunnen dan elk moment geleverd worden.

Misschien liggen ze wel bij de douane, als het te duur is moeten er invoerrechten betaaald worden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100