ik heb een kabeltje gevonden van aux naar een wit gele component wat kan ik hier mee?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (4)

Die componenten kan je bijvoorbeeld in de tv doen en dan je telefoon er op aansluiten en dan de tv als speaker gebruiken
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je telefoon koptelefoonaansluiting aansluiten op een mengpaneel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Of iets ouderwetser je oude walkman/cdspeler op je stereo installatie aux.
capthavoc
8 jaar geleden
Ik heb zelf ook zo'n kabeltje. Het zat bij mijn - toen gekochte - fotocamera waar je ook filmopnames mee kunt maken. Je kunt daarmee de camera aansluiten op je tv, om zo jouw foto's of gemaakte filmpjes op de tv te kunnen bekijken. Het gele tulpstekkertje dient dan voor het doorgeven van het beeldmateriaal, en het witte stekkertje voor het doorgeven van het geluid. (dit is dan wel mono, en geen stereo) Het jacketstekkertje gaat dan in de uitgang van de camera.

Toegevoegd na 6 minuten:
Het zou inderdaad ook goed mogelijk kunnen zijn dat het via de koptelefoon uitgang ook lukt, maar Dat heb ik zelf nog nooit uitgeprobeerd.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik bedoel dan de koptelefoon uitgang van de telefoon