Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

powerknop van mijn iphone 5c doet het niet meer door waterschade, wat nu?

Ik was aan het sporten in de sportschool en stond op de crosstrainer en legde mijn mobiel met zijn voorkant in het vakje waar je je mobiel in kan leggen in dat apparaat. Toen ik hem eruit haalde zag ik dat m'n mobiel nat was aan de bovenkant (waarschijnlijk een lolbroek die water in dat vakje heeft gespoten ofzo). Het viel me niet op dat de powerknop het niet meer deed, dat zag ik later thuis pas. Nu heb ik hem toen ik thuis was meteen in de rijst gelegd en de volgende ochtend gekeken maar hij deed het nog steeds niet. Nu gaat hij af en toe op stand-by en weer aan of geeft hij aan of ik hem wil uitschakelen enzovoort. Heeft iemand een tip wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
497

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja bij instellingen-algemeen-toegankelijkheid en dan de assistive touch instellen.
Je hebt namelijk geen power knop meer nodig met dat knopje want met 1 klik op het home knopje kan je op het vergrendel scherm terecht komen en met de assistive touch kan je het scherm vergrendelen. Voor meer vragen kunt u mij altijd een berichtje sturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding