kan je in de itunes store ook games kopen?

ik heb voor mijn verjaardag een kaart gekregen voor de itunes store en ik wil graag weten of je daar ook films en games vandaan kan halen?

Toegevoegd na 20 minuten:
hoe kan ik dan deze games vinden want ik zie nergens games. bedoelen jullie niet de app store?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Games wel, dat doe ik ook aangezien ik mijn muziek download en mijn giftcard daarvoor gebruik, trouwens films waarschijnlijk ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Films hebben we in Nederland (nog) niet maar games (apps) kan je wel downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de iTunes store kan je muziek in podcasts halen. In de AppStore apps en games. Films zijn in Nederland nog niet te krijgen.