Als in de ziggo insteek kaart in mijn tv doe heb ik dan nog een ontvanger nodig?

Als je een televisie hebt met DVB-T enzo, en je hebt een insteek kaart die je in de tv doet. Heb je dan nog een ontvanger nodig? ( In de tv zit een ingebouwde digitene dus )

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als jouw tv geschikt is voor digitale ontvangst dan kun je de Ziggo-smartcard met de juiste CI-adapter gebruiken. Je hebt dan geen losse ontvanger nodig.
Let op: de CI-adapter van Digitenne is een ander systeem dan de adapter voor Ziggo.
De CI-adapter is de houder waarmee je de smartcard achterin jouw tv steekt.
Digitenne is trouwens DVB-t, Ziggo is DVB-c maar dat maakt voor de digitale tv-ontvanger niet uit.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bedenk wel dat als je nu een ontvanger met opnamemogelijkheid hebt dat je met alleen je tv deze mogelijkheid mist.