Mijn samsung s2 zit een streep in het beeld ook verlichting doet het niet goed wat is er aan de hand? zie foto

Mijn samsung s2 heeft in eens een dikke streep op het scherm ook de verlichting is soms te donker en geeft rare kleur wat moet ik nu doen? en wat is dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Beeldscherm is kapot. Je moet het wel laten repareren, zelf kun je het ook doen, maar dan moet je wel veel evaring hebben en neem je ook risico's . Dit komt vaker voor, omdat sommige mensen iets op hun telefoon laten vallen(iets zwaar). Je kun het laten repareren, zo een gemiddelde prijs is 80-90 euro.