Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat de bass van mijn Philips SHL3000 het niet meer doet op mijn laptop?

Heb de Philips SHL3000 gekocht bij Bol.com, alles ging goed. Tot ik vanmiddag de kopetelefoon uit mijn laptop haalde en er een paar uur later weer in deed. Toen deed de bass het opeens niet meer (goed). Het ligt zeker niet aan de koptelefoon, want toen ik hem in mijn telefoon deed was de bass weer normaal. Is er iets mis met het 3.5mm jack van mijn laptop, en zo ja, hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 46 seconden:
Ik heb de koptelefoon al zeker een aantal maanden en tot vanmiddag ging alles goed. Het is dus niet zo dat ik hem net besteld heb :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
558
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je je laptop al opnieuw opgestart?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@WDHBGS Top! het werkt. Ik had zelf nog niet gedacht aan zo'n simpele oplossing..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Wellicht dat er een driver van je geluidskaart is ge-update waardoor de setting weer in de fabrieksstand staan. Via apparaat beheer kan je de settings bekijken en eventueel aanpassen zodat er wat meer bas wordt doorgegeven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding