Hoe vind ik makkelijk mijn opladers terug?

Hallo,

Ik heb een probleem. Ik ben heel vaak mijn oplader van mijn laptop/tablet/telefoon kwijt. Ik heb daar een oplossing voor ik heb een soort van piep ding die ik wel op mijn opladers kan zetten. Maar ik kan dat wel doen maar hoe kan ik dan mijn oplader vinden. Ik zou dit graag via een afstand bediening willen doen. Maar hoe?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (2)

Ik heb er gewoon wat extra gekocht. Er ligt er één op elk van de drie plekken waar ik vaak kom en er zit er eentje standaard onderin mijn tas.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, ook nog een in mijn slaapkamer omdat ik mijn mobiel ook als wekker gebruik.
Ik laat die gewoon in hun stopcontact zitten dus ben ze nooit kwijt.
9 jaar geleden
Inderdaad wat Poet zegt, houdt er eentje in je tas, en verder lekker in het contact laten hangen!

Greetz,
DiegoTheHelper