Waarom laadt mijn mobiel niet op als hij aanstaat?

Als ik hem uit zet laadt hij wel op maar hij maakt rare geluiden. Om de 3 secondes gaat hij trillen, maar hij trilt maar heel kort hoe moet ik dit oplossen?

ik heb de accu er al uitgehaald en dan de oplader zonder accu aangesloten. Maar dan blijft mijn mobiel die geluidjes maken. Een andere oplader werkt niet. Ook gaat mijn mobiel niet aan als die in de oplader zit, wel als ik hem uit de oplader haal. Ik heb een S3 mini

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ken het probleem. Het kunnen 3 dingen zijn:

1,Het kan aan je oplader liggen

2, of aan je oplaad snoer als je vaak met je telefoon speelt als hij oplaad sloop je op tenduur het snoertje dit hoeft niet voor het oog zichtbaar te zijn…

3. Of aan je oplaad ingang van je telefoon dan moet je even met een mesje het oplaad pinnentje voorzichtig even recht zetten. Voorzichtig doen anders sloop je je telefoon. Bij mij werkte het op een galaxy s3