aggregaat voor tuinhuis, welk vermogen?

Hallo! Ik heb een tuinhuisje in mijn volkstuin en wil graag verlichting hebben, muziek draaien etc. Zonnepanelen is geen optie. Dus dacht ik aan een aggregaat. Maar welke heb ik eigenlijk nodig. In totaal gaat het om apparaten die in totaal ongeveer 300 watt zijn (verlichting, oventje, radio, tv etc.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Voor in totaal ongeveer 300W heb je een aggregaat van ongeveer 300W nodig.
Dat is een héél klein aggregaatje.
Maar 300W voor een oventje lijkt me wel erg weinig. Die zitten al gauw op 1000 à 2000 kW.
Als je er een wilt kopen adviseer ik je naar een bouwmarkt te gaan. Daar kunnen ze je verder informeren.
Reddie
9 jaar geleden
jc54
9 jaar geleden
Wat voor oven heb jij? Per ongeluk en k voor de W gezet?
de meeste oventjes zijn 2 ä 3 KW.
Computoon
9 jaar geleden
Het is kennelijk een oventje dat rechtstreeks op het hoogspanningsnet kan worden aangesloten;-)
Reddie
9 jaar geleden
@jc54 , ik heb een héééél groot restaurant ;-)
Ik had 1 à 2 kW geschreven, maar vond dat mogelijk verwarrend.
Dus nullen toegevoegd, maar vergeten de k weg te halen.