Onze Apple laptop laadt niet meer op, wat kan ik hier aan doen?

Wij hebben thuis een MacBook pro (redelijk oud). Als we hem in het stopcontact doen om hem op te laden dan brand het lampje niet. Dit kan aan de oplader liggen. Het is nog zo'n oud stekkertje en we hebben hem al een paar keer vervangen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je gelijk hebt, zelf hebben wij ook al diverse keren moeten vervangen, een breukje was steeds het antwoord van de reparateur.

Een goede reparateur, of bij de apple shop kunnen ze het doormeten, maar misschien kan je het bij iemand anders proberen voor de zekerheid.

Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oké, ik ga wel een keer bij de apple store langs.