Wat is de oorzaak van een flikkerend lampje wat na het te dimmen weer wel functioneert?

als ik weer aan de dimmer draait gaat het dus weer goed, maar dit moet ik elke dag doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Oorzaak is dat het lampje te weinig vermogen trekt om de dimmer goed te laten functioneren, meerdere lampen aansluiten verhelpt dit, of een ballast weerstand.