hoe kan ik apps op een micro SD kaart zetten?

ik heb een LG optimus L5 2 en ik heb net een Micro SD geplaatst. maar hoe kan je apps op die kaart zetten? er zijn al wat andere vragen gesteld, maar niet van LG, en die staan er niet bij. moet ik een programma downloaden, of kan dat ook zonder? ik heb al getest om iets te downloaden bij play-store, maar ik heb onvoldoende opslag ( dat was al zo voordat ik het kaartje geplaatst had) wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oeps er staan 4 foto's in ipv 2
foutje van gv

Antwoorden (2)

Als je naar instellingen gaat en dan naar "Storage" of "Opslagruimte" hoort daar te staan Data overbrengen naar SD kaart. En anders kan het ook via je Apps.
Instellingen (Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
oeps :( staat er niet. ik heb 2 foto's toegevoegd. misschien zie ik iets over het hoofd?
Je hebt daar apps voor :-) Ik persoonlijk gebruik AppMgr lll. Die doet dat automatisch en controleert ook of het kan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is het probleem :( ik heb te weinig opslag om apps te downloaden. daarom ook een geheugenkaartje.
maar ik zal het proberen als je mogelijk is :)
(ik krijg bijna geen ruimte meer)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien moet je wat fotos en berichtjes weggooien. Dat levert ook ruimte op.