Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij welke winkel in Groningen kan ik een waterproof iPhone 5s hoesje kopen?

ik ben op zoek naar een hoesje voor de iPhone 5s waarmee ik onder water fotos kan maken. Ik wil dit hoesje liever niet online kopen omdat ik hem eerst in het echt wil zien voor ik met m'n telefoon en water ga klooien. Dus mijn vraag is: bij welke winkel in Groningen verkopen ze dat soort hoesjes?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
523

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

lifeproof hoesjes zullen het meest geschikt zijn. ik verwacht dat de meeste "grotere" telefoon winkels ze wel verkopen. ik heb die van mij voor mijn ipad mini, ik kreeg eerst een kartonnen dummie om te testen of hij echt waterdicht was, dus gedaan en een half uur in het water gelegd(je moest m niet diep in het water leggen maar ik stelde hoge eisen dus deed hem 2 meter diep :). eenmaal opgedoken was het kartonnetje nog droog. dus kan je geen lifeproof in de winkel halen dan is het echt wel vertrouwd om er een online te halen(bij een wat bekendere sites want er zijn veel neppe in omloop) en dus eerst te testen)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding