Moet je je sapcentrifuge na elkeer gebruik schoonmaken?

Ik wil dagelijks wat sapjes maken alleen weet ik niet of ik deze na elk sapje deze moet schoonmaken? Ik ben niet perse vies van vorige stukjes wat er nog in zit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik wilde deze 1 keer per dag schoonmaken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ritsuka
9 jaar geleden
Je wil 1x per dag schoonmaken, maar hoeveel sapjes ga je dan maken? En waarom zo vaak?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
4 sapjes per dag in plaats van tussendoortjes. Om toch een vol gevoel te krijgen met vers fruit en groente.
Ritsuka
9 jaar geleden
Een sapje vult niet, want je haalt alle vezels weg. Waarom niet gewoon groente en fruit eten?
Ritsuka
9 jaar geleden
Er is niks mis met een tussendoortje, als het in je dagelijkse behoefte past

Antwoorden (1)

Als je je sapcentrifuge kunt opbergen zo dat de restjes niet te veel opdrogen, en dat er niet van die vervelende fruitvliegjes bij kunnen, dan kun je hem gerust een paar uurtjes laten staan.
jc54