mijn Samsung galaxy s3 mini valt telkens uit, wat kan ik hier aan doen?

Ik heb mijn samsung galaxy s3 mini nou bijna een jaar, nu valt hij telkens uit zonder dat ik wat doe en hij start dan vanzelf weer op zonder dat ik eerst mn pin in moet voeren of hij springt opeens terug naar mn home scherm. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had het ook bij mijn samsung, ik belde naar de provider en hij werd opgehaald en bleek dat ik een gezwollen batterij had.