Kan je met een Samsung gear 2 whatsappen en dan bedoel ik niet lezen maar ook terug schrijven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

nee, je kan wel whats's appjes lezen die je ontvangen hebt maar je kan er geen what's appjes op sturen omdat het scherm gewoon te klein is. Misschien in de toekomst zou er eventueel wel die mogelijkheid zijn