hoe pas ik mijn taakbalk aan?

Ik heb mijn computer gereset, alleen nou is het dus zo dat bij mijn internet een ander kruisje staat?

en dat als ik met mijn muis onderin mijn taakbalk op de geopende pictogram hou, komt er ook geen mininatuur plaatje van de geopende website meer?

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt,,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Gaat het om Windows, zo ja welke versie?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
windows 7

Het beste antwoord

Aero is niet meer geactiveerd.
Zie bron om het weer aan te zetten:
http://www.tomshardware.co.uk/faq/id-2066988/enable-window-transparency-aero-windows.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De taakbalk kan je aanpassen door met de rechtermuisknop op een leeg plekje in die balk te klikken. Dan krijg je daar de mogelijkheid de eigenschappen te wijzigen en te kiezen welk pictogrammen je wilt weergeven of verbergen.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik bedoel dat als ik mijn muis stilhoud op google chrome bijv, terwijl ik het heb geopend, dan zie ik geen mininatuur plaatje verschijnen, en ook als internet opstart dat het kruisje en verkleinen/vergroten ook anders is dan normaal? Kun je me helpen
Amadea
9 jaar geleden
Heb je dan wel de werkbalk Snel starten? Ik denk dat je de pictogrammen weer te zien krijgt als die werkbalk ingeschakeld staat.