Hoe heet een tafelcontactdoos voor Scart-kabels?

Ik wil er één hebben, alleen ik.weet niet waar ik op moet zoeken. In Wales zag ik wat voor stekkers een tafelcontactdoos heet, maar dan met Scart-kabels. Je kon er drie in doen er die verliepen dan in één scart-kabel.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet een scart splitter.

Te koop bij diverse winkels.
http://www.allekabels.nl/scart-kabel/82/401/5-poorts-scart-splitter.html

Handyman heeft ze, Scheer en Foppen, bij Praxis heb ik ze ook gezien.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb die van mij bij Handyman gekocht, die was een jaar of 2 terug bijna €20,-

De website "alle kabels" ziet er niet uit, maar ik heb er nu een paar keer wat besteld en dat word allemaal keurig en snel geleverd.