Ik ben student en wil graag een wasmachine huren. Heeft iemand een goede aanbeveling?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb vorig jaar een laptop gehuurd via skala.nl Dit is mij ontzettend goed bevallen. Het is ook mogelijk om hier witgoed te huren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mei verhuur . Tel 034847014. 0632023037 . Ik en vele anderen hebben hier goede ervaringen mee . Maarje kan ook goedkoop een kopen een licht beschadigt model . Dat is tegenwoordig ook niet zo duur . Kijk eens bij diverse witgoed zaken . V Makro tot Ikea en media markt .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
MEO verhuur .
ronron1212
9 jaar geleden
makro moet je ondernemer zijn.
Bij een wasserette kun je dat huren. Ze hebben industriële machines en de was komt er piekfijn uit.
Ze hebben ook drogers staan die je kan huren, ben je in 1x klaar.