Zin er sites waar je iets bestelt en het dan die zelfde dag al binnen is?

Het gaat om een Samsung galaxy s3

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
'Zijn' moest het eerste woord zijn
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarschijnlijk heel weinig maar bol.com is zeer vertrouwbaar en dat krijg je de volgende dag al binnen. Dus 24 uurtjes wachten + je krijgt een e-mail waarin ze je tonen waar het Pakje momenteel bevind . Bronnen:
- bol.com

Antwoorden (1)

Ja, bij het bedrijf Coolblue kun je een product, tegen een relatief klein bedrag, dezelfde dag laten bezorgen. Coolblue heeft een groot aantal webshops en ze verkopen ook de Samsung Galaxy S3 (zie bron). Bovenaan zie je dat het onderdeel van Coolblue is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet dan voor 3 uur 's middags bestellen via 'Coolblue VandaagNog'. En Coolblue is zeer betrouwbaar (met al hun webshops).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jammer dat coolblue meestal een stuk duurder is dan de rest..
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet bij alles, ik heb er 3 dingen bestelt van tussen de 90 en 140 euro die bij bijv bol.com tot 40 euro duurder waren.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Ja dat heb ik ook mee gemaakt, dat ze juist goedkoper waren. Fijne site om te bestellen.