Dit wordt heel ingewikkeld. Je zult je iPod eerst moeten downgraden en dan kan je jailbraiken via blackrain.com of jailbreakme.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik ook gewoon deze versie blijven houden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja deze meneer zit ff een half jaar terug ofzo :p
iOS 4.3.3 is gewoon te jailbreaken !!

zie link:
Jailbreaken voor dummies iphone-ipod-touch:

http://www.iphoneclub.nl/116590/jailbreaken-voor-dummies-iphone-ipod-touch-en-ipad-op-ios-4-3-3/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste via redsn0w. Dat ging zowel bij mijn iPhone 4 als bij de iPod Touch 4G van m'n vriendin prima. Hoe je dit exact moet doen wijst zich eigenlijk vanzelf door de instructies te volgen in het programma van redsn0w, er zijn anders ook wel dingen over te vinden op YouTube.