als ik meerder artikelen koop bij bijv. mediamarkt/bcc krijg ik dan korting?

Ik heb meerdere spullen nodig zoals bijvoorbeeld : tv/droger/broodrooster/radio/PS4. Als ik deze spullen in 1x koop kan ik dan ergens een goede korting verwachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je zal daar wel om moeten vragen en een beetje onderhandelen.
Maar als je meerdere dingen tegelijkertijd koopt is een korting wel mogelijk.
Hoe hoog de korting is hangt natuurlijk ook af van wat je precies koopt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
BCC heb ik geen ervaring mee, maar bij de mediamarkt kun je prima over de prijs van een product onderhandelen. Niet eens alleen als je meerdere producten koopt, maar dat maakt de onderhandeling wel een stuk makkelijker inderdaad.

Bij de mediamarkt bijvoorbeeld kun je bij de verkoper vragen een factuur uit te draaien als je een goede deal hebt bedongen. Die neem je dan mee naar de kassa, daar reken je de afgesproken prijs af.

Ook bij een zaak als de Harense Smid kun je prima pingelen ;-)

Mijn ervaring is dat het het beste werkt als het niet al te druk is in de winkel.

Succes met de handel!